2010. június 27., vasárnap

Ismét az életben

Nos, hosszú-hosszú kihagyást kellett eszközölnöm: de jelentem diplomás vagyok, úgyhogy most már lesz időm talán a konyhában is alkotni valamit...:)
Most még nem egy recepttel jelentkezem, hanem egy hasznos info-val. Szóval, amióta csak először készítettem szejtánt, azóta izgatott, hogy tényleg lehet-e darálni is - mert valahol olvastam, hogy lehet - , hiszen nekem, aki a szójagranulátumot szeretném helyettesíteni valamivel bizonyos ételekben, ez biza nagyon-nagyon jó hír volna., de nem tudtam, hogy a szejtán kissé gumis volta miatt viszi-e vajon a húsdaráló. Nos, nemrég vettem egy húsdarálót végre - csak ehhez, mivel máshoz nincs szükségem rá :), szóval nem lettem volna boldog, ha nem tudom semmire sem használni -, és tegnap este csináltam egy bolognai-t - aminek a receptjét most azért nem teszem közzé, mert feltételezem, hogy mindenki tudja, hogy készül, aki meg nem, az meg nem az én blogomon fog utánanézni.:) Szóval nagy-nagy örömmel jelentem be, hogy tényleg lehet darálni a szejtánt, ami nekem is nagy-nagy öröm volt.:) Gyönyörűen viszi a húsdaráló, sőt, legközelebb a kicsit nagyobb lyukú fejen fogom darálni, mert most a kicsin daráltam, és kicsit aprónak találtam a végeredményt. Húsevőknek mondom, hogy természetesen nem olyannak kell ezt elképzelni, mint a darált húst, mert ebből inkább kis gömböcök lesznek mint hogy csíkokban jönne ki, de aki látott már szójagranulátumot azt nem fogja nagy meglepetés érni...:) Szóval azt kell, hogy mondjam, a szejtán előttem már minden téren bizonyított, és megtaláltam benne a tökéletes húspótló alternatívát - elvégre van olyan bizony a vegáknak is, hogy helyettesíteni kell a húst valamivel - és nem az íze, hanem az állaga miatt, lásd bolognai. Szóval hajrá fiúk-lányok, lehet szejtánt darálni!:) Én meg nemsokára jelentkezem recepttel is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése