2010. szeptember 7., kedd

Előkerültem...:)


Nos, megint nagyon rég nem jártam már itt. A környezetemben már néhányan kérdezték tőlem az utóbbi időben, hogy mi van a blogommal, írom-e még, mire én mindenkinek arról panaszkodtam, hogy mióta dolgozom - és mindennap hoznom kell magamnak ebédet - nincsen se időm, se energiám órákat tölteni azzal, hogy munkaigényes ételeket készítsek el - legyenek bármennyire fantáziadúsak. Így az utóbbi néhány hónapban csak könnyű, gyorsan elkészíthető ételeket szoktam készíteni - amelyek viszont kevésbé fantáziadúsak, ezeket pedig - lévén javíthatatlan maximalista - nem szívesen tettem fel eddig ide, mert úgy gondoltam, hogy ezekkel nem "dicsekedek". Mígnem néhány napja egy ismerősöm azt mondta: "Dehát miért nem rakod fel? Másoknak sincs idejük órákig főzni, és aki szeretne változtatni az étkezésén, annak a kezdeti nehézségek idején jól jöhetnek ezek az egyszerű, gyors receptek." És elgondolkodtam. Valóban, miért is kezdtem el írni ezt a blogot? Pont ezért, hogy megkönnyítsem a dolgát azoknak, akik esetleg egy - akár apránkénti - életmódváltás küszöbén teljesen tanácstalanul azt gondolják, hogy vegetáriánusként (mi több, esetleg vegánként) csak zöldségeken kell majd élniük - ami egyébként nem is lenne olyan rossz különben...:) Aki pedig már megtette ezt, és már profi a vegetáriánus konyhát illetően, az pedig nem ezen a blogon fogja megtalálni amit keres - a számára újdonságot jelentő kreatív ötleteket, újításokat - , mert vannak nálam sokkal tapasztaltabb vega vagy vegán blogolók, akiknek a blogján ezek fellelhetők, és akikkel én nem is szándékozom versenyre kelni. A kezdőknek pedig talán tudok adni valamit - egy-egy új alapanyag megismerését, vagy egy-két jó tanácsot, hogyan kezdjenek változtatni - amit nekem is meg kellett tennem annak idején. Tehát, kezdők, figyelem! Ezentúl felteszem a szemtelenül egyszerű, hipp-hopp összedobható, könnyen elkészíthető ételeket is - remélem valakinek hasznos lesz.:) Mindjárt el is kezdem...:)

2 megjegyzés:

  1. Figyu, ezek a fajta kaják mindenkinek hasznosak, szerintem is tedd csak fel őket, hátha okulunk és tanulunk, azt mindig lehet, bármilyen szinten is van az ember :o)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a biztatást Kata, az mindig jól jön!:) És még valamiért köszönettel tartozom, de erről majd a következő bejegyzésemben...;)

    VálaszTörlés