2010. szeptember 12., vasárnap

Több dolog is volt a napokban amikről szerettem volna egy-egy bejegyzést írni, de amint láthatjátok, átszerkesztettem teljesen a blogot, szóval ezeket nem volt még időm feltenni. Úgyhogy most minden egyszerre jön, jó szórakozást hozzá!:)

Itt az első, ami tényleg nagyon egyszerű, inkább csak ötletadásnak szánom azoknak, akik nagyon tanácstalanok egy életmódváltás kezdeti időszakában. Így rövid és lényegretörő leszek, mert már a címből sejti mindenki szerintem, hogy hogy kell csinálni...:)
Tehát: készítesz egy pörköltet, a hagyományos módon: hagyma dinsztel, paprika rá, só, bors, fokhagyma, majd nem húst teszel hozzá, hanem tetszőleges zöldségeket - a képen zöldborsó, kukorica, zöldhüvelyű zöldbab, karfiol, és piros húsú kaliforniai paprika keveréke látható, kb. 2-3 csészényi, ez olyan 3 adagra lett elég. Felöntöd vízzel, majd puhára párolod. A tarhonyát kis olajon megpirítod, felöntöd másfél-kétszeres mennyiségű vízzel, majd nagyon pici lángon megfőzöd, néha megkeverve - ebből egy fél zacskóval tettem bele, 250 grammos volt ha jól emlékszem. Ha kész, én össze szoktam keverni, de ki ahogy szereti. Jó étvágyat!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése