2010. november 16., kedd

Ügyes Juci voltam

Hát az a helyzet, hogy hétvégén annyira fel voltam pörögve, hogy rengeteg kaját csináltam, szóval szinte egész hétre megfőztem...:) Ennek a határtalan energiának az okáról tán majd írok egyszer egy posztot...:) Szóval már csak az van hátra, hogy felkerüljenek ezek a receptek a blogra, de most egyszerre kicsit sok...:) Úgyhogy most az lesz, hogy apránként fogom "publikálni". Itt az első:


Hozzávalók (ez jó nagy adag lett - 2 emberre jó adag mármint :) - , szóval aki nem akarja ezt enni egy hétig az csökkentse le...:) de ha nagy a család akkor nem kell...:))

Amit használj hozzá:
tetszőleges zöldségfélék - hát én most szeletelni bizony lusta voltam úgyhogy fagyasztottat használtam, szóval ez adott volt: volt benne sárgarépa, krumpli, zöldborsó, kukorica...kábé a zacsi egyharmadát-felét beleborítottam + beletoltam még egy fej vöröshagymát (olyanra vágd amilyenre szereted) és volt otthon némi frissen felkarikázva lefagyasztott póréhagymám is, ezt is beletettem.
petrezselyemzöld
fokhagyma (3-4 gerezd)
házi piros arany - erről itt tettem említést korábban, mostanában durván rákattantam, szinte
mindenbe teszek, mint azt látni fogjátok a héten....:)
árpagyöngy (kb. egy bögrényi, előtte kicsit áztattam, majd megfőztem)
2 leveskocka (Alnaturás zöldség) + tetszőleges fűszerek

Elkészítés:
Csináltam először egy alaplevet: 1 lábas vízbe beletettem a leveskockát, megfűszereztem, beletettem a petrezselymet, a piros aranyat (jó sokat, néhány evőkanálnyit), majd a zöldségeket. Puhára főztem őket, majd az egyik felét szűrővel kiszedtem, a másik felét pedig a lével simára turmixoltam (vagyis botmixereztem, de ez persze mindegy...:)). Visszatettem a többi zöldséget, beletettem az árpagyöngyöt, rottyantottam rajta egyet, kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése