2010. szeptember 15., szerda

Ezt még tegnapelőtt csináltam, és bevallom, nem a saját fejemből pattant ki, én is úgy olvastam valahol. Ez is végtelenül egyszerű, ámde annál ötletesebb étel. Csupán annyi a lényege, hogy fogsz egy adag kölest - én olyan fél zacskóval tettem bele körülbelül - , és megfőzöd. (Kb. másfélszeres mennyiségű forró vízben, néhány percig, kóstolgasd, érezni fogod mikor jó - akkor amikor puha...:)) Picit hagyod hűlni, majd fogsz egy kiolajozott sütőlapot, és beleteríted, kb. fél centi vékonyan. Kész a "tészta", amit tetszőleges feltéttel megpakolhatsz - én először megkentem fokhagymás olajjal (sajnos olíva nem volt itthon de azzal lenne az igazi), majd rákentem a múltkorról maradt salsát, raktam rá vegyesen zöldségeket és a tetejére mozzarellát. Betoltam a sütőbe, majd amikor megbarnult a sajt, kivettem. Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése