2010. október 21., csütörtök

Ezt tegnap este csináltam. Párom "megdicsért" fotózás közben: "Íme egy újabb holdbéli táj." :) Csak mert a múltkor az egyik fotóra azt mondta, hogy úgy néz ki rajta a kaja, mintha valami idegen bolygó felszíne lenne. Most mit csináljak, a fotózás egyelőre nem az erősségem, na...:) De jó pap is holtig tanul, szóval lesz ez még jobb is.:)
Ez a holdbéli táj pedig ilyen nagyon egyszerűen készült:
Fogtam 5-6 közepes krumplit, megpucoltam és felkockáztam őket. Teflonserpenyőben olvasztottam egy kis vajat, és beledobtam a krumplikockákat, mellé jó sok kakukkfüvet (kb. 3-4 evőkanálnyit talán), fűszereztem (mediline-sültburgonya), néhány gerezd fokhagymát is belenyomtam (asszem kettőt, de legközelebb többet tennék), majd szépen sütögettem. Kevergettem-kavargattam, megvártam, míg a külseje megsül szép barnára, aztán öntöttem a serpenyő aljára egy kis vizet, hogy meg is puhuljon, de ne égjen le. Elfőtte, megint öntöttem. Ezt addig csináltam, míg majdnem teljesen meg nem puhult, akkor már nem öntöttem rá többet, hagytam elfőni a maradékot, majd beledobtam az olajos magvakat: szezám-, len- napraforgó- és tökmagot (kb. 1-1 kis marékkal mindegyikből). Kicsit még sütöttem, közben karikákra vágtam némi fekete olívabogyót - az üveg alján volt egy kis maradékon, olyan 2 maréknyi lehetett. Hozzádobtam, azt is, és kész lett...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése